عکس و جملات دختران تنها


♥.♥.♥.عشقم بنیامین♥.♥.♥

سلام به تمام دوستان عزیز من این وبلاگرو برای کسی که خیلی برام عزیزه درست کردم.^_^امیدوام لحظات خوشی را در این وبلاگ بگذارانید.(^_^)

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

 

 

درد من چشمانی بود..


که به من اشک هدیه میداد...


و


به دیگران.


چشمک!!!))




      بگذارید این حاله خرابم ادامه داشته باشد!!!


      زیرا این حالم پر از خاطرات اوست...))!

          چشمان رنگ دریاشده است.!!

اما

ن زلال است ن زیبا...

زیرا این ابی بودن چشمانم...

از

درد رفتن اوست....!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت18:35---20 شهريور 1393
سلام عزیزم وبت خیلی خیلی خیلی عالیه تبریک میگم با بت این همه ذوق و صلیقت آرزوی بهترین هارو برات دارم

به امید دیدار مجدد

پاسخ:ممنون عزیمممممممممممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:تنهایی,دخترانه,دختران تنها,دختوپسر تنها,,♥ 17:1 ♥ هستی ♥



طراح : صـ♥ـدفــ